Wednesday, December 7, 2011

TERIMA KASIH SEMUA & SORRY ...


Salam dan selamat pagi sume,

Rasanya dah lama betul akak tak post N3 kat blog ni! Macam dah merajuk jer bunyinye .... Macam dah malas pun ye jugak kut!!! Tapi yang sebenarnye akak baru sihat dari sakit! Ni pun baru minggu kedua akak datang kerja! Berlambak-lambak kerja tertunggak kena dibereskan! Hampir sebulan setengah MC, akak terlalu letih untuk memulakan lembaran baru pada blog ni ... tapi ari ni dah tak leh tahan tengok blog ni tak diupdate, maka akak gagahkan juga .... bila dah mula, nanti susah lak berhenti!

Kepada yang mengucapkan selamat kepada akak terbang ke London, mohon maaf akak panjatkan kepada semua sebab seminggu sebelum berangkat ke London akak sakit! Sakit yang membawa akak bertapa di wad Hospital Sultanah Aminah JB selama 15 hari! Apa sakitnye??? Sejenis sakit kulit yang dipanggil Psoriasis! Habis satu badan kulit menanah! Lemah tak bermaya, seminggu demam tak kebah! Semua ini akak lalui untuk kali keempat sejak akak baby sampai dah berkahwin sekarang ni! Ujian Allah, akak terima dengan hati terbuka! Ada rahmat disebaliknya yang kita mungkin tak perasan.

Sekarang ni dah kembali pulih dengan kulit baru yang putih dan mulus --- itu kata bebudak kat ofis yang jealous ngan kulit baru akak ni! Tapi nak dapat kulit cantik ini .... bukan senang, derita dulu baru cantik! Pada akak bukan cantik yang diutamakan, tapi dikurniakan kesihatan yang sihat itu lebih utama! Alhamdullillah, dah beransur sihat, cuma lemah sebab masih ambil morphin untuk control skin problem!

Anyway .... most important thing is ... akak nak ucapkan berbanyak-banyak terima kasih yang tidak terhingga kepada team GOP-PSZ Road to London yang telah bersusah payah dan ingat kat akak yang tak dapat join mereka di saat-saat akhir untuk terbang ke London. Untuk tatapan semua, kat sini ada gambar souvenirs yang mereka hadiahkan untuk akak! I really like it! Thanks everyone .... I like! Juga terima kasih kepada Amri & Syukri, student Malaysia & Brunei yang banyak membantu akak via emel sebelum rombongan kami berangkat ke London, dan Syukri yang menjadi tourist guide semasa di London dan Paris! Thanks a lot!

Dari kiri : Coklat Cadbury (sedap sesangat --- Thanks Zureen), fridge magnet Big Ben & London, handbag Robin-Ruth --- Thank You everyone, key-chain with letter H & tea towel --- Thanks Kak CT (kena bingkaikan ni, sayang nak guna).

Dari kiri : Bingkai foto --- Thanks Fikri, Harrods make-up pouch --- Thanks JJ, fridge magnet Eiffel Tower, London post box dan London landmarks.

Thank You so much everybody, sangat-sangat terharu di atas ingatan u all kepada akak!
Luv U all ....
 Team members yang terbang ke London --- di perkarangan King's Collge London.
Dari kiri : JJ, Aliah, Zureen, Zaleha, CT Zaleha, ???, Pn. Aziah, Dzulhelmi, Ramli, Nasa & Zul Izuan --- gambo akak yang terpampang kat banner jer yang sampai ke London, tuan punye badan masa ni sedang terlantar kat hospital! :(. 
Imej ihsan Dzulhelmi @ Dzulhelmi's Blog.
  
-InaChomel-

No comments:

Post a Comment