Thursday, August 25, 2011

SALAM AIDILFITRI DARI KAMI SEKELUARGA ...

Salam Aidilfitri kepada semua blogger!

Kepada pengunjung blog akak, terlebih dahulu ucapan terima kasih yang tidak terhingga kerana sudi singgah di sini. Kepada yang bakal pulang ke kampung halaman, selamat memandu dan pastikan korang dalam keadaan sihat ketika memandu. Jangan berlumba di jalanraya, cepat atau lambat, yang pasti tiba ke kampung halaman dengan selamat. Pastikan keluarga korang dijaga dengan baik! Rumah jangan lupa kunci ngan mangga besi bukannya buah mangga!

Sempena Aidilfitri ni, blog akan pun akan cuti dari siarannye mulai 26.08.2011 hingga 04.09.2011. InsyaAllah akan kembali bersiaran pada 05.09.2011. Tapi jika tetiba aje dapat bersiaran dalam tempoh cuti, itu maknanya ada ler story nak diupload tu, tak menyabo tunggu naik keje semula!

Kepada rakan blog dan follower, akak dan keluarga ucapkan Salam Aidilfitri, Maaf Zahir & Batin jika ada terkasar bahasa sepanjang perkenalan kita di alam maya ini. Semoga satu hari nanti kita dapat bersua muka dan pasti banyak yang nak diceritakan. Yang jauh diperantauan, jangan nangis tau pagi raya nanti bila dengar takbir raya. Calling2 ler famili kat sini, pasti terubat kerinduan pada yang jauh, namun dekat di hati .... muah, muah, muah ...

Salam sayang buat semua dari kami sekeluarga di Johor Bahru ........

Berdiri dari kiri :
Norhayati (adir ipar), Syahirah (anak saudara), Me, Amalina (dotter), Hjh. Selamah (mak),
Hj. Hussin (abah), Mat Isa (hubby), Syafiqah (dotter), Liyana (anak saudara) & Faris (adik)
Duduk : 
Fadzli (adik ipar), Iman (berdiri tgh/dotter), Hasliza (adik).

No comments:

Post a Comment